Friday 19 March 2010

CHUCKY LOADED LEMAK TEPU :)



Korang tau...al-jahat sungguh la bebudak opis aku nih, dapat pamplet pizza hut promo yang baru, diorang gantung kat pintu masuk opis. Aku yang meja depan pintu ni hari-hari terpandang je pizza chuncky loaded tu, heheheh!!! Cian aku kan...saje nak goda aku la tu, hahahah!!!



Tidak...tidak..tidak!!! Aku tetap tahan tak mau makan walaupon semalam mulut aku terpeleot cakap "Eh, jom makan pizza nak??" Oh pleaseee :) Please belanja aku, miahahaha!!!


Aku tak tau le sedap ke tidak. Pizza Chunky Loaded ni ada 10 lapisan, base dia nipis;


  1. Atas sekali - Mozarella chesee (kalo aku mesti mintak lebih sampai melimpah, bayar lebih sikit pon tak pe, janji banyak cheese :)
  2. Layer ke2 - ada tortilla strips (berselang-selang gitew, macam tikar mengkuang gitew, miahahah)
  3. Layer ke3 - Dice tomato (Aku tak suka tomato! Patut kulit aku tak cantik ;p)
  4. Layer ke4 - Chicken or beef topping
  5. Layer ke5 - Roasted veggie mix (sape tak suka makan sayur, lupakan saja niat nak makan pizza ni, hahahha!)
  6. Layer ke 6 - Tortilla crust - Ekceli aku tak berapas sukas dengans tortillas...miahahahas ;)
  7. Layer ke7 - Roasted veggie mix (see...sayur lagi, pizza ni untuk sape yang makan sayur je, huhuuh!)
  8. Layer ke8 - Mozzarella chesee..yum...yum... :)
  9. Layer ke9 - Napolitana sauce
  10. Crunchy crust


Sudah....siap! leh makan! :) Pizza ni pusing-pusing topping dia macam tu jugak, lebih kurang je semua, apa-apa pon....NASI, SAMBAL BELACAN dan IKAN KERING jugak yang sedap! :)

31 comments:

  1. kang iklan kemain..tp rasanya..ado...

    hahaha~

    ReplyDelete
  2. menggoda betul la pizza chunky looded ni ieda...

    tp lg tergoda ngan ayat kat baris bawah sekali tu... ooo sambal belacan + ikan kering makan ngan nasi panas2 sedapnyer....

    ReplyDelete
  3. salam tuan rumah..klik innity, klik nuffnang :D enjoy

    ReplyDelete
  4. sesuai sekali dengan anak tekak aku ni.harus ajak encik suami pi makan ni..hehehe

    ReplyDelete
  5. 10 lapis tu!! belanja lah!

    ReplyDelete
  6. lebih suka pizza super supreme..hik hik

    ReplyDelete
  7. ada gak nampak iklan nie.. mcm sedap jer kan.. ena nie dah la antu pizza.. tp hubby antu kfc .. ho3x...
    yg ni nipis ajer kan!.. cam sedap pulak..

    ReplyDelete
  8. tgk kat gambo cam marvellous sedapnye tp x tau lar lg

    ReplyDelete
  9. adoyaiiiiiiiiiiii...ko blnja la aku , ble??

    ReplyDelete
  10. hanie - tau tak pe, bukan rasa je, kadang rupa pon tak sama cam gambo, hahahah!! ;p

    ReplyDelete
  11. hajar - hahahha!! sedapkan! :)

    ReplyDelete
  12. atan - hahhaha!! nak tisu :)

    ReplyDelete
  13. B.sweet - thanxx :)nnt aku dtg umah ko pulak k :)

    ReplyDelete
  14. elissmie - miahahaha!! sila2 :) jgn lupa tapau tuk aku skali ;p

    ReplyDelete
  15. kniedaz - ieda pulak suka yg stuff crust :) tapi cepat muakk..huhuhu

    ReplyDelete
  16. eida - cepat ajak laki ko :) tgh ngandung tu wajib :)

    ReplyDelete
  17. nizaa - hahahha!! jom g makan sesama :)

    ReplyDelete
  18. ena - hehehhe!! oo..suami minat kfc ek :)

    ReplyDelete
  19. tinie - hahahaha!! ada geng baru best, pastu sesama kurus :)

    ReplyDelete
  20. iedayah - sila..sila..order, hehehe :)

    ReplyDelete
  21. lina - hahahha!! selalunya memang camtu :)

    ReplyDelete
  22. si tedi - hahhaha!! jom2 :)

    ReplyDelete
  23. cdot - jap..jap..hilang pendengaran pulak, hahahha!! jom2 :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014