Friday, 12 March 2010

KHAYRA AMANDA SUDAH SETAHUN!

Owh...Alhamdulillah...Sudah setahun anak mama sorang ni, haah baru sorang, belum tambah-tambah lagi, hehehe!! Syukur anak aku sudah setahun. Harapan mama supaya Amanda menjadi anak yang solehah dan berjaya di duni dan akhirat sayang ku... eceh! Sayu pulak, hahahah!! Ok takde ape-ape sambutan hari ini yek sebab kami sedang akan balik ke Kg.Raja, Besut, umah MIL, adik ipar aku nak bertunang esok, huhuhu!! Tak pe la amanda, nanti kita sambut ek kat sana :) Jom aku tengok gambar-gambarAmanda dari dulu sampai sekarang, tengok lah! Penat aku nak mengupload, miahahaha!! Giler aku paksa orang, hehhee!!!




Ni baru je kuar dari perut aku yang comel tu, hahaha!!! Baru 30min, tengok rambut dia basah-basah lagi, cam lagu dangdut amelina ulak, hehehhe!!




Waktu ni baru sebulan, bengkak lagi muka, huhuhu!!!




2 bulan, time ni tengah kenduri kawin kat Kg.Raja, kiranya, aku tak abis pantang lagi terus g berjalan, miahahaha!! :)




3 bulan, heheheh!! Rambut masih kurang lagi :)




4 bulan, eh...ayah ko pon nak posing sama lah Amanda, miahahha!!




5 bulan, dah leh duduk eh...memang dah leh duduk, hehehe!! Mengarut je aku nih ;p





6 bulan, masa ni raya, Amanda pon start makan macam-macam dah :)




7 bulan, first time Amanda ikut mama balik JB, jumpa nyang, ngan aunty and cousin kat sana :)




8 bulan, pandai bising mintak makanan, sabo je lah,hahahha!!!



9 bulan! Opsss...mama pon nak menempek jugak yek, hahahah!!!




10 bulan, mula merayap, sengih bukan main, hahahha!!!




11 bulan



4 tahun lah! Eh, silap. tu iklan, hahaha!!! Saya sudah 1 tahun! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014