Monday 8 March 2010

BINI MENGANDUNG, SUAMI MACAM ORANG BUJANG.

Selasa lepas, aku g lunch kat KFC, menci!! menci!! Sebab kengkonon kan nak diet, tapi member-member opis aku plak nafsu semua besar-besar, suka cucuk-cucuk aku takyah diet. Aku diet bukan pe, untuk kesihatan. takmo makan sesuka hati (cewah! padahal gegelang lelemak diperut aku dah melimpah keluar dah! huhuhu!). Dan aku termakan hasutan mereka-mereka itu, miahahah!!


Apa lagi, naik kereta, masing-masing mulut macam murai...nak parking kereta pon rebut-rebut, ko jangan main-main, bebudak opis aku masing-masing samseng kampung dusun, aku je control ayu, miahahahha!!! (tipu-tipu, bukan ko ketua samseng ke??). Setelah bertekak untuk parking, kami menang highcourt tepi jalan :) Jalan cecepat pulak nak masuk KFC, takmo beratur panjang.


Dah masuk KFC, aku beratur dengan Mas (cute giler member aku ni. Single. Sape nak ngorat meh aku interview dulu :)) Masa tengah beratur, wajib mata melilau, hehhehe!! Tetiba ter pandang ada budak lelaki kecik dalam 3 tahun, cute! Pastu dia berlari ke emaknya. Emaknya mengandung, tak pasti berapa bulan sebab tak sempat interview. Kami fikir mungkin mereka datang berdua. Tetiba ada seorang lelaki keluar dari tandas meluru ke meja mereka. Pastu budak kecik tu panggil ayah. Oo..bertiga rupanya...Tapi budak kecil tu kelihatan takut-takut dengan ayahnya.


Diorang dah habis makan, pastu nak keluar dah, tetiba si anak terjatuh. Si ayah pula herdik, menengking si anak yang comel. Geram giler aku time tu! Si ayah sikit pon tak angkat anaknya. Si anak muka sayu. Ayahnya terus berlalu pergi ke motor. Si emak pulak datang...datang pujuk anak kecil yang kene tengking dek ayahnya. Emaknya yang tengah memboyot, terus dukung anaknya, sambil tangan memegang helmet dan plastik KFC. Alahai...sedihnya aku tengok...mana ayahnya??


Ayahnya lagak seperti orang bujang, memang sekali imbas macam orang bujang! Mata pula melilau ke arah perempuan lain, Hey! Bini ko depan tu ok! Macam nak taknak je bawak bini ko makan di luar. Bininya pon, kalo ye pon mengandung, janganlah selekeh kan diri, pakai la comei-comei sikit, mane laki ko tak melilau matanya, tapi kalo laki ko dah sah-sah miang...tak leh buat ape dah le..


Eh, intro aku lebih panjang dari cerita, ape kes?? hahhahaha!! aku punya suka sebab aku dah ting tong sekarang, hehehe!! Cite ni tak de ape pon, cuma aku geram ngan situasi tu...sekian, terima kasih, hehehhe!! Jangan marah arr.. :)


28 comments:

  1. alahai.. ciannya.. byk yg jadi mcm tu... sbb tu kita org pompuan kalo boleh kena hias diri.... sbb lelaki.. walau baik camner pun tetap matanya nakal melilau...

    ReplyDelete
  2. Ena bace nie pun cam geram je eida.. x patut betul si ayah nyer cenggituw..

    ReplyDelete
  3. lelaki durjana mmg cam tuh..

    ReplyDelete
  4. ermmm...susah nak cakap.. dulu masa bercinta lain... skang ni lain... tapi tak patut la kan.. patutnya ringan kan la tangan bantu wife yg sarat tu...

    ReplyDelete
  5. bodo bangang betol lau somi mcm tu!..
    pandai buat anak..jg anak x pandai plak..gatal miang keladi lak tuh..
    haishhh..eh kenapa jihah emo lebey lak..
    rilek arrrr...hahak

    ReplyDelete
  6. mmm...buat sakit hati je dapat laki camtu..huh!

    ReplyDelete
  7. hampeh guler la cmtu...
    wifenye plak xreti nk berhias ke mase kuar rumahh...
    husband kite msti la nk tgk kite ni kemas sentiasa

    ReplyDelete
  8. situasi tu mmg biase berlaku..especially bile dah masuk anak ke2..anak sulung ok sbb excited nk dpt anak..masuk yg ke2 tak heran sgt..n kene aware dgn suami especially bile bini ngandung..dia akan amik kesempatan main kayu 3..

    ReplyDelete
  9. eee.. laki ni tau buat anak je.. bila bini mengandung xreti pulak nk jaga... bodoh! tibe2 ezan pun terikut emo.. hahahaha....

    ReplyDelete
  10. alahai......kesian btol kt budak kecik tu ngn mama die yg preggie tu..hm..tp mmg ad sstgh laki yg mcm tu kan.xpela mayb mmg jiwa mmg membujang sepanjang mase.

    ReplyDelete
  11. dgr ko cite ak pn naik geram neh..blom tgok lg tu..klu tgk dpn mata ak siap le laki tu..heh x bt pe pon..hehe..ak tgok dgn kesayuan sbb knp laki tu jd cm tu..kesian kt akak tu..

    p/s: carilah suami yg penyayang dan penyabar...............^_^

    ReplyDelete
  12. mmg wujud lelaki cm gitu kt dunia ni...tp mmg geram la ble baca cite nih...mau aje g sembur kat lelaki tuh kalu berlaku kt dpn mate...huhu...n takutnye kalu dpt husband cmtu --> (statement tuk org bujang cam aku nih!huhu)

    ReplyDelete
  13. benci betul lelaki macam nie

    ReplyDelete
  14. eeei..selamat itu bukan suami den, kalu idak.. den tengking balik! ahahahah:)) hampeh tul si suami tu kn.. garang x bertempat!

    ReplyDelete
  15. ena - aku yg tgk depan mata pon geram, huhuh!!

    ReplyDelete
  16. mamacira - huhuhu!! ayat yg sesuai sekali :)

    ReplyDelete
  17. echa - haah betoi tu, slalunya gitu lah

    ReplyDelete
  18. valerie - miahahaha!! lawak la ko nih, sabo2 ek :)

    ReplyDelete
  19. sayuri - betoi tu, nnt kalo ko kawin menten comei cam sekarang tau :)

    ReplyDelete
  20. wa - huh! ada byk baca pasal suami main kayu 3 time bini ngandung

    ReplyDelete
  21. luvholic - aiyakk..oh lelaki! cewah aku nih, hahaha!! :)

    ReplyDelete
  22. kasih - hehhehe!! jgn takut, doa utk masa depan yang baik2 belako :)

    ReplyDelete
  23. chungie - eheheh!! garang ko chungie, hehehe!!

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014