Saturday 6 March 2010

AKU BENCI CICAK SUKA LANDING BAIK KAT AKU!


Aku takmo letak pic cicak ori, aku geli! hahaha!!



Tak suke! Tak suka! Aku tak tau nape cicak suka landing baik punya cilok kat aku! Ahahaha!! Cicak ni pon...kalo nak manje-manje ngan aku jangan la depan orang ramai, malu lah! Kang tak pasal-pasal aku joget zapin depan orang ramai, malu aku siot, huhuhuh!!



Mungkin pada pandangan mata sparrow cicak tu, aku ni cam best je nak landing kan, sabo je lah! Kalo kat rumah tak pe jugak, kalo aku jerit melalak takde le malu sangat " Aaaaa!!! Cicakkk!!!!" Geli dowh! Laki aku mesti cakap " Ape?? ape?? Hishh.. buat terkejut orang je lah! " (muka wajib garang, dengan jelingan tajam sebab excersice jantung dengar suara aku menjerit, hahahha!!). Aku pulak dengan ayu nyer tersipu-sipu malu, miaahahahha!! "Maaf bang, terover pulak, hehehe!!"



Kalo kat depan orang ramai, cicak jatuh atas aku automatik gua cool beb! Cool...Chille(betoi ke eja?? dah lama tak jumpa cikgu english aku)...Frezze...Milo ais kaw-kaw...semua jadi satu, ahahah!! Malu aku weh kalo jerit tetiba, mesti orang gelak kat aku, hahahha!! Cicak pon nak takut. Aku bukan takut, geli lah! ;p


*credit to google

27 comments:

  1. hahaha..lawak giler citer ko..uncle masa bujang pernah minum kopi dalam nyer ada bangkai cicak ahhaha

    ReplyDelete
  2. Salam!! He he he..geli juga. Saya kalau jumpa cicak saya terkam.. habis kalau dia turun ke lantai kaki saya landing atasnya.. sorry cicak!! cicak takut masuk rumah saya. he he he!!

    ReplyDelete
  3. same lah.. aku pn geli ngan cicak.. dah lah kat umah banyak cicak.. ngan taik lg. eeee..

    P/S: skang ni aku try petua ' letak lada hitam dalam bunjut kain n letak kat semua sudut supaya cicak lari'

    ReplyDelete
  4. salam,

    hehe! lynn dgr je dh meremang..isk..lembik-lembik..sejuk-sejuk..ish..

    malam tadi terpaksa buang coklat cair satu mangkuk sbb cicak landing elok je dlm mangkuk tu..nasib baik nampak..

    ReplyDelete
  5. issh..akak pun geli sesgt dgn cicak nih..nmpk je kelibat cicak rasa geli geleman seluruh bdn..hehe..apatah lg klu landing kat kita, mau sekg dgr jeritan ku ini!! hahaha..

    ReplyDelete
  6. kasi bunuh itu cicak...ak geli...
    badan die sejuk2....
    yerkkk....

    ReplyDelete
  7. eeee...cicak ni menyampah kan....
    tapi geli lipas lagi

    ReplyDelete
  8. cicak kerap meninggal di celah2 pintu/tingkap..
    kui3..

    ReplyDelete
  9. Terase geli geleman juge ena nie ieda sbb ena pun geli ngan cicak.. hu3x.. tak muuuuuuu!!

    ReplyDelete
  10. gelikan dengan cicak?? Aku dulu pernah demam sebab cicak ni.. Demam terkejut..

    ReplyDelete
  11. huhuu..
    same la kite.
    sy pon geli ngan cicak nih..eee..geli..geli..

    ReplyDelete
  12. eee..
    sama lah,geli sgt dgn cicak.ntah knpa..

    ReplyDelete
  13. uncle - miahahaha!! aiyarrkk!! camne leh jadi tu! hehehe!

    ReplyDelete
  14. kak azmah - hehehhe!! wa..teror2 tangkap cicak, ieda ni memang geli bebeno ngan cicak! ;)

    ReplyDelete
  15. chugie - weh cam best petua ko tu, aku nak try lah, sangkut kat badan, heheheh!!

    ReplyDelete
  16. lynn - hehhee!! geli kan :)

    ReplyDelete
  17. kak vee - hahaha!! betoi2, 1 kg dengar jeritan batin ku :)

    ReplyDelete
  18. atan - miahahah!! aku geli weh, huhuh!!

    ReplyDelete
  19. farah - lipas pon aku geli, dah le leh terbang2! huhuhu!!

    ReplyDelete
  20. arief - hahaha!! betoi2, fakta2 :)

    ReplyDelete
  21. lina - dasat penangan cicak, sampai ko demam2,heheh!! jahat cicak! :)

    ReplyDelete
  22. mommy Yen - hehehe!! geli2 kan :)

    ReplyDelete
  23. eiii,,geli gile2 tahap sewel r
    jihah pown same..geli gile ng hewan tu
    besenya ye duk lam shower..sumpah rela x masuk mandi & p kelas x bermandi drp nk mandi ng cicak tu
    ..heheh..

    ReplyDelete
  24. valerie - hahahahha!! lawak la ko nih, rela tak mandi, kalo aku pon cam tu, hehehe!! :)

    ReplyDelete
  25. cicak...cicak....!!!!!!
    hahahahahahha....
    dr jauh ak dh melintang pukang kan diri ak...
    hak3... ak penah suffle dlm cafe sb dew cicak kat bwh meja... malu nyerr tuhan jew yg tau...
    penah sminggu ak x tdow atas katil sb ak nampak cicak tu jtuh atas katil... tu sume jadi sb ak fobia cicak msuk dlm sluar ak... tobat.. x pakai dh suar tu..... hahahaha.....

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014