Tuesday 9 March 2010

" RASE NAK PENGSAN JAP NAMPAK DOUBLE PINK, HUAAAAA!!! "


" RASE NAK PENGSAN JAP NAMPAK DOUBLE PINK, HUAAAAA!!! "


Hahahahahaha!!!!

Aku nak gelak dulu, ahahahhaha!!!


Untuk pengetahuan semua, ayat kat atas tu bukan ditulis oleh aku, heheheh!!! Adik aku, si Teha. Hahahah!! Rasanya sape yang dah kawin paham maksud ayat kat atas tu. Korang tau pehal aku gelak cam rasuk langsuir? Entah, aku pon tak tau, hehhee!!! Aku gelak sebab happy lah!! Kalo kompom lah double pink tu, alhamdulillah....tambah lagi anak buah aku, heheheh!!!


Adik aku si Teha ni dah ada 2 orang anak. Dua-dua boy, hope dapat girl untuk kali ni pulak. Lepas nampak je dia kat facebook terus aku msg dia,

Ieda : weh! Kompom ke ko pekne lagi??
Teha : Waaa!!! Aku blom g klinik lagi ni, maleh...Ieda!! Jom la sekali ngan aku, tak best la beranak sensorang, hahahaha!!!
Ieda : Pulak!?!?! Hahahaha!!


Anak no. 2 teha sebaya ngan amanda, so baru 1 tahun 1 bulan, hehehhe!! Teha kata dia happy kalo mengandung lagi, cuma dia terkejut coz baru lagi, tapi dia happy sangat sebab kot-kot boleh dapat gegirl past nih, hehehe!!! Congratzz Teha :)






Pic-pic ni anak-anak Teha, yang abang Danish, yang adik Khalis. Pis bawah ni pic terbaru, mereka ditangkap kerana main susu tepung! Meroyan adik aku, bergegar adik aku menjerit satu kampung!!! Hahahaha!!!!





Aunty Ieda, Uncle Bad and Amanda rindu kat korang semua. Hope jumpe next month! :)



23 comments:

  1. tahniah teha! hehe
    mana gambar teha??

    ReplyDelete
  2. pic main susu tu yg mahal tu.... cumil2 blaka.. ieda! sahut la seruan adik tu...

    ReplyDelete
  3. Alahhh.. comelnye dia main susu tepung.. sambil main leh makan.. :)

    ReplyDelete
  4. chumelnya...tahniah nk dpt ank buah lagi ^_^

    ReplyDelete
  5. salam ieda,

    hehe..teringat cerita shin chan ~ himawari main susu gak, siap bancuh susu sendiri plak.

    ReplyDelete
  6. ingat kan ieda yang pregnant.haha

    ReplyDelete
  7. ish kalu aku la tetiba dapat double pink sure aku pengsan pastu tgk lagi then pengsan lagi..pastu aku buat kenduri..heheheh

    ReplyDelete
  8. mati2 guwe ingtkn lor yang ngandung, rupenye adik lor! ehehhe.. p ler teman kn die ieda..

    p/s: aku pn boleh meroyan kalau tengok anak main tepung.. ehehhe:D

    ReplyDelete
  9. wah..Teha dah nak tmbh anak lg tu..ieda bila lagi ni..Amanda mesti dah x sabar gak nak dpt adik..hehe..

    ReplyDelete
  10. tahniah teha...moga kali nie dpt gegirl pulak

    ReplyDelete
  11. alahai..comelnye...
    tp pening gak nk melayan si kecil nih...hehehe

    ReplyDelete
  12. ohh...aku baru terperasan mksudnya arini ... cmner buleh tercheck tuh??
    teha mmg subur.....:)

    ReplyDelete
  13. taNiah2..
    HaHaHa..
    taKpe..
    biakaN d0wg maeN..
    :P kaNak2 nakal ne.. nnTi msTi da besa jd budaK biJak..

    ReplyDelete
  14. kelakar ler.. leh ajak beranak sama ekk...

    ReplyDelete
  15. comel.. hehehe

    sis, main susu tepung??!! hahaha.. kalo jaja pun leh meroyan.. hakahakhak.. papepun, CONGRATS nk dpt ank buah lg.. =)

    ReplyDelete
  16. Wahhhhh.. mandi susu tepung lah nie yeh!!..


    Eida, amanda tu dah minta adikkk.. cian dier tau!!.. ehehehehe

    ReplyDelete
  17. chumelnyer anak2 adik ieda ni... cam anak jepun...

    ReplyDelete
  18. aku ingat ko ngandung..huhu..cutenya anak2 buah ko

    ReplyDelete
  19. comelnye mrk..xpe,bagus if tmbh lg.murah rezeki.sdpla name khalish,berkenan lak.hehe

    ReplyDelete
  20. kakaka comel giler anak2 buahmu... kena beranak byk ni.. acuan bagus :p

    ReplyDelete
  21. alo lo lo..omel2 nya bebudak nih.rase cam nak geget2 jew.hak hak hak

    ReplyDelete
  22. ieda..seyes...comel giler ah ank sedare ko tu...anak ko pon comel...sila bg petua kat aku okeh..mukekekek

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014