Thursday 18 March 2010

SUAMI GILA SEKS DITINGGALKAN ISTERI


KUALA LUMPUR: Kemaruk mengambil ratusan jenis pil rangsangan seks semata-mata untuk menjadi ‘jaguh marathon’ di ranjang menyebabkan seorang lelaki akhirnya ditinggalkan isteri yang tidak tahan melayan nafsu melampau suaminya itu yang dianggap gila seks.
Lebih menyeksakan apabila lelaki berkenaan akhirnya menderita apabila racun kimia berbahaya daripada pil perangsang ditelannya turut mengakibatkan saluran darah pada kemaluannya membengkak selain menyebabkan zakarnya menjadi bengkok.


Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Tapa, 40, berkata dia mula mengambil pil perangsang seks sejak zaman remaja sekitar lewat 90-an selepas terjebak dengan seks bebas dengan beberapa teman wanita.


Ketika itu, dia mendakwa mempunyai ramai teman wanita yang dikenalinya ketika bekerja di sebuah kilang elektronik di Sungai Way, dekat sini.


“Mungkin kerana kerap melakukan hubungan seks haram ketika itu saya memberanikan diri mencuba pelbagai kaedah tradisional seperti gambir Sarawak, minyak lintah, rebusan cula buaya dan pelbagai pil jamu perangsang nafsu,” katanya, ketika ditemui wartawan Harian Metro semalam.


Dia yang kini bekerja sebagai penjual kasut di pasar malam di sekitar ibu kota mendakwa, pelbagai kaedah sampingan turut dicuba antaranya melakukan urutan batin oleh bomoh pada alat kemaluannya bagi memastikan ia mampu memberi daya juang tinggi di ranjang.

“Saya ketika itu betul-betul ketagih seks, malah adakalanya sanggup melakukan onani dalam tandas lebih tiga kali sehari untuk memenuhi kepuasan batin,” katanya.


Menurutnya, atas desakan keluarga, dia akhirnya mengambil keputusan berumah tangga dengan gadis pilihan orang tuanya yang juga sepupunya pada 2006.


“Walaupun usia saya ketika itu menjangkau 35 tahun, saya akur dengan permintaan keluarga demi menjaga hati ibu yang sudah uzur. Bagaimanapun isteri tidak dapat menghidu tabiat gila saya kerana saya banyak mendiamkan diri ketika awal perkahwinan.


“Namun selepas beberapa bulan berkahwin, nafsu saya kembali tidak terkawal dan dia menjadi tempat saya melepaskan keinginan tidak kira siang atau malam. Walaupun ada yang tidak percaya, namun saya mampu mencapai eraksi sehingga lima kali sehari,” katanya.


Menurutnya, bagi memenuhi tuntutan selera luar biasanya itu, dia gemar membeli pil perangsang seks termasuk Viagra tiruan daripada penjual produk seks kaki lima terutama di sekitar Chow Kit, di sini.


“Kebanyakan pil perangsang seks terbabit mampu membuatkan kelakian saya menjadi ‘kuat’ bagi tempoh antara dua hingga empat hari tanpa menunjukkan tanda-tanda layu.


“Akibatnya saya menjadikan isteri sebagai bahan eksperimen untuk menguji pil perangsang seks berkenaan. Walaupun dia kerap kali menolak akibat tertekan, namun saya sering gagal mengawal perasaan,” katanya.


Akibatnya, mereka kerap bergaduh dan pernah beberapa kali dia berkasar dan menggunakan kekerasan untuk memaksa isterinya melakukan hubungan seks.


“Saya tahu tindakan saya melampau dan tidak wajar sebagai suami, namun pil perangsang seks yang dimakan berulang-ulang kali itu tidak ubah seperti candu dadah yang menyebabkan saya ketagihan melakukan seks.


“Malah jika nafsu saya tidak dilayan, saya sanggup pergi ke rumah pelacuran atau melanggan pondan,” katanya Tapa berkata, rumah tangganya yang retak menanti belah akhirnya gagal diselamatkan apabila isterinya bertindak melarikan diri pada awal Januari lalu.

“Saya pernah memujuknya untuk kembali namun, `S’ hanya meminta dia diceraikan segera atas alasan tidak berupaya untuk memenuhi keinginan melampau saya,” katanya.


Pada masa sama, dia turut menunjukkan contoh beberapa produk rangsangan seks haram yang didakwa berbahaya dan memberi kesan jangka panjang kepada kesihatannya.


“Mungkin kerana terlalu kerap mengambil pil perangsang seks haram, saya kerap berasa kebas, berdenyut dan sakit pada alat kemaluan hingga tidak dapat tidur dan membuang air kecil.


“Urat pada kemaluan mula menonjol keluar dan kemaluan saya menjadi bengkok dipercayai akibat tekanan darah berlebihan. Lebih memeritkan apabila ubat rangsangan seks itu sudah tidak lagi berkesan sebaliknya menyebabkan saya kini menderita mati pucuk,” katanya kesal dengan perbuatannya pada masa lalu.


Menurutnya, dia kini menyesal dengan apa yang dilakukan dan sudah meninggalkan tabiat memakan pil perangsang seks haram terbabit sejak sebulan lalu atas nasihat doktor dan keluarga. - myMetro

15 comments:

  1. Uisk..takutnya dpt laki camni...
    hari2 nak...mampuih...huh... ;p
    sian wife dia kan..???
    smpi mintak cerai sebab sex jerk...!!!

    ReplyDelete
  2. uishhkk...dahsyat tuh...uisskkhhh..nafsu giler camtu..memakan diri sendiri plak..

    ReplyDelete
  3. uik...gambo tu...hge...nge...baynknyer iklan kat blog ni best2 klik2

    ReplyDelete
  4. 5 kali sehari??
    MAMPOS wei pekerja 'kilang' dia!!
    hahahhaha...
    mmg gila seks!

    *gambar kat atas tu apesal x tunjuk?
    hahahaha.. sengal!

    ReplyDelete
  5. tu dia... bahaya2... so, peringatan pada kaum laki2... jgn dok amik benda pelik2 ya...

    ReplyDelete
  6. klik2.. ;P

    ena dah bace dah pagi tadi eida pasal nie.. memg padan la muke ngan si Tapa tu.. ikan isteri dier tu ape agaknyer.. main wat eksperimen bagai.. hampeh sungguh.. akhirnyer.. rasekanlah sendiri.. tu anatra hukuman yg dibayar secara Cash kat dunia nie..

    ReplyDelete
  7. takut nye....5 kali lak tu..ishh teruk!

    ReplyDelete
  8. menakutkan betul lelaki mcm ni... bini dijadikan bahan eksperimen? gila...

    ReplyDelete
  9. bila nafsu menguasi iman dan akal..camni lah jadinya...teruk

    ReplyDelete
  10. dasyatnye nafsu die.. takut kalau dpt laki macam ni. isy2~ kesian isteri dia.. :(

    ReplyDelete
  11. isk3x,,patutlahbini larikkkk huhuhu

    ReplyDelete
  12. ketagih sangat...
    sampai lima kali sehari...
    kan dh bengkok...
    padan muke...haha

    ReplyDelete
  13. salam..
    tulah balasnya.cian wife dia,dia ingat wife tu skdr itu lepaskan nafsu jer ker?
    dahlah tu,siap tukar2 pasangan lagi..jgn kena sakit Aids sudah..x psl2 bini pun terjebak..

    ReplyDelete
  14. nape jadi cam tu yek... ikutkan nafsu sangat... tak ingat Tuhan...
    BTW... takut tengok gambor tu ....

    ReplyDelete
  15. mak aihh! gila ah. takut lak kite. kak, seksinya gambar tu. KAHKAH

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014