Sunday 21 March 2010

DAH LAMA TAK TERIMA PINGAT DAN INI JUGA UNTUK KAMU SEMUA

Tadi aku baru teringat aku di tag untuk join LAC REBRANDING CONTEST! Ya ampun....gue baru teringat lor! So aku dengan rajinnyer menaip la apa yang patut, sekali last-last...la semalam tarikh tutup! Aiyarkkk....sorry sangat pada Kak Wan & Hayati, sebab terlepas, maaf sesangat ye, sila tarik telinga saya, jangan tarik tudung ek, hehehe! :)





Ok2...dah sekali gus ni, aku nak amik pingat, pingat B.B.A, hehehe!! Beautiful Blogger Award, korang jangan nak pepandai tukar maksud B.B.A tu lain pulak,miahahaha!! ;p So...saya dengan berbesar hati menerima ini pingat, see...aku pakai cantik2 ni nak amik pingat, baju kelawar, hahahha!! :)


Weh, aku dah lama tak dapat pingat nih, suka giler nih, huhuhuh!! :)


~ Thanks & Link The Person That Gave U Da Award..


~ Pass Da Award Onto 15 Bloggers You've Recently Discovered & Think Are Fantastic..
  • 15 je?? mana cukup, so aku nak bagi pada semua follower aku, sebab korang memang fantastik & bombastik mister loba-loba, heheheh! :)


~ Contact Said Blogs & Let Them Know They've Won Da Award..
  • Kepada 651 follower ku yang kacak dan jelita, silalah amik, jika terbaca entry ini, hehehe!! Kalo nak singgah semua rumah, patah jari aku nak menaip, huhuhu!!

~ State 7 Things About Yourself..
  • Aku dah kawin, anak baru seorang :) mudakan lagi...hahahha!!
  • Aku ni rabun jauh tapi hanya akai spek time memandu & menonton tv sahaja
  • Saya suka suasana yang ceria, benda yang lucu dan kelakar, merepek dan meraban :)
  • Saya suka bersembang, berjalan2 walaupon tiada duit dalam poket, hahahah!!
  • Saya sukakan benda yang cantik
  • Saya suka makan tapi sekarang kena ikat perut sebab nak kurus, hahahah!!
  • dan yang terakhir.... I ♥ Blogging! :)

4 comments:

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014