Friday, 5 March 2010

DESPERATE HOUSEWIVES NEW SEASON :)


hooorayyyy :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd :-bd
Desperate Housewives, the brand new season is coming soon on 8tv
i bet it's going to replace the ghost whisperer screeningtime :D :D :D


Miahahaha!!! Aku suka tengok cerita ni, tapi aku bukan desperate or desperado, hahaha!! Aku tak tau korang suka ke tak cerita ni, ada aku kisah?? Memang tak kisah! Hahahah!! Wei...aku gurau je lah, jangan takmo kawan ngan aku ek, hehhee!!!


Tapi bila aku tanya budak opis, semua tak tengok cerita ni T_T, cian aku, tak de sape nak sembang pasal cerita ni, huuhuhu!!! Aku ni pulak memang pe'ghak (cis...mendalam tu! aku pon tak tau ape yang aku taip, hahahah!!) Pe'ghak tahap gaban! Orang lain layan Na-O-Mei, Penunggu Gunung Raya la, Spa Q lah... aku tak tengok, bukan pe... aku balik keje kul bape dah.. pastu singgah sana sini bergossip (tipu..tipu), pergi minum-minum (mcm kat umah tak cukup air je) hahaha!! Kalo orang bersembang pasal citer-citer tu, aku melopong je la... "Oo...." itu je, hahahha!! Kesian aku, memang ketinggalan kereta kancil betul!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014