Thursday, 11 March 2010

INNITY TEMAN BARU KU, MAAFKAN AKU NUFFNANG!

Setelah melihat ramai yang tegur Nuff aku asik menyorok, aku mula rasa tak best, Oh! mungkin nuff ku lebih cinta pada orang lain, apakan daya ku, sob..sob... Memandangkan buff pon aku takde di nuff, terngiang-ngiang cik Innity memanggil ku, miahahaha!! Aku ni cepat lentok, kalah la ada penangan hijau kristal cik Innity, heheheh!!





Dengan itu aku mencuba-cuba menggoda cik Innity, akhirnya lamaran ku diterima! Yeaahhh!! Selasa petang aku hantar, Rabu tengah hari aku dapat jawapan cinta ku disambut baik, hehehhe!! Tapi aku ni kan cam kengkonon baik hati, kesian pulak ngan Nuff aku tu...dah, ko asyik main cak lempong je ngan orang lain, mane aku leh tahan. Aku mula tanya pendapat otai blogger - Kak Yanmie.


Itu lah jawapan Kak Yan, dan aku sangat puas hati, thanxx Kak Yan :) Malam tu pulak aku bukak blog kejap, oh! Ada msg dari CikMin pulak - seorang lagi blogger otai.




Wah! bersemangat lagi la nak pasang lepas ni, hehehe!! Thanxx Kak Min :)


Mungkin ada yang cakap, buat pe nak bertukar pada innity, best lagi dengan nuffnang! Ye aku akui memang nuff best tapi nuff asyik main cak lempong je ngan aku, mane leh tahan! Kalo main getah lompat-lompat tu aku suka lah! Heehhe! Mesti ada yang kata, aku mata duitan, ye!! Tipu lah kalo ko kata TIDAK, jangan jadi hipokrit ye!Miahahaha!! Hak masing-masing nak letak apa yang korang suka di blog :)



Nanti aku nak update lagi pasal innity, samada yang baik atau buruk. Aku cuba dulu ya kawan-kawan, silalah support aku (ceh! muka tembok! miahahaha!!) yang biasa-biasa ini,hahahha!!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014