Tuesday, 16 March 2010

MAMAK TING-TING DAH LAMA TAK LALU DEPAN UMAH AKU

Sudah berminggu-minggu mamak ting ting tak lalu depan umah aku, rindu?? wek!!! Lupakan saja, hahahaha!!! Aku nak beli rotilah! Malas nak drive ke kedai, kalau ada mamak ting-ting ni senang sikit. Eh, korang paham ke mamak ting-ting tu ape? hehhehe!! Ala...yang naik motor jual jajan dan roti tu....kat kawasan umah korang pon mesti ada kot, hehhehe!! Yang kat tempat aku ni mamak yang menjual, tu yang aku panggil mamak ting-ting :)



Giler dasat bley bawak banyak camtu, mat rempit pon kalah



Aku pandai-pandai je aku bagi nama dia "Mamak Ting-Ting", dah...dia asik bunyikan loceng ting..ting...ting...kalau lalu kat kawasan perumahan kami, pastu dia berhenti satu tempat, ramailah budak-budak berkerumun nak beli jajan.


Teringat masa kecik-kecik dulu pon macam tu, hehhehe!!


*pic credit to google :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014