Wednesday 24 March 2010

BILA POCONG MELOMPAT- LOMPAT BELAKANG AKU

Ada seram tajuk entry?? Tak seram langsung! Bagus...clap!! clap!!! Sebab kamu tak kene, yang kene, aku. Betoi ke? Hahahaha!!!


Ni cerita 2 malam lepas. Laki aku kerja malam. Anak aku pukul 9.30mlm dah tidur. Aku sensorang dalam bilik tengah melayari blog-blog korang semua. Tak semena-mena....eh jap, ada ke perkataan semena-mena? Ada kot, tapi jarang je guna, hehehe!! Pastukan aku dengar cam benda lompat-lompat, dari dapur, Sumpah!! Aku tak bohong! Dari dapur, bunyi tu makin kuat melompat-lompat melintasi bilik tengah yang tengah aku duduk tu. Aku mula tak sedap hati. Anak aku kat bilik depan. Pastu bunyi lompat-lompat terus berbunyi ke ruang tamu, pastu senyap.


Lepas je senyap, nak tak nak, aku kuar cecepat dari bilik tengah. Dalam hati...Ya Allah...kalau betul-betul terserempak dengan benda tu, kompom aku pengsan! Tapi tak leh, aku kene kuat jugak sebab kalo pengsan kang cian anak aku nak susu tengah malam. Aku pandang kiri, arah dapur. Takde apa-apa.


Pastu aku berjalan ke ruang tamu, tak de apa-apa jugak. Fuhh...lega..alhamdulillah...Pada aku mujur yang lompat-lompat tu tak muncul depan aku, mungkin dia lalu je, lega...Aku takmo pikir bukan-bukan lagi, so aku terus merewang-rewang jadi pocong kat blog korang pulak, ehehehe!!! :)


p/s: aku pikir mungkin katak yang melompat-lompat, heheheh!! :)

18 comments:

  1. hohoho..
    kalo pocong kak, dier ader munyik 'toing2' ms dier lompat tuh
    kalo xde, make bkn la pocong la jwbnyer...
    kekeke...

    ReplyDelete
  2. uiks..takut tu...kiter baru je lepas wat entry citer pasal anak kiter nampak HANTU....

    ReplyDelete
  3. hah? ye ke camtu.. takut pulak rasenyer.. sbb ena selalu terbanyangkan cik pocong tu.. sngt x mahu terserempak.. pernah la sekali bile pejam jer mate terbayangkan mende tu.. pejam lagi same juge.. sudahnye buka lampu.. tutp balik.. pastu pusing gaye tisor.. bace la apa yg patut.. pastu terus ilang.. baru leh tido.. haishhh seram la klu bunyi cam ieda dengar tu.. hu3x..

    ReplyDelete
  4. misterinya..apa dia tuh? jgn jumpa sudahla..huhu

    ReplyDelete
  5. ishkkk..takut ah! :P
    kat umah izah pun selalu gak dgr org rumah atas dok main loncat2 n tabur guli secara meriahhhnyaaa mcm ada pesta. tp pelik sbb org rumah atas xde anak. T__T

    ReplyDelete
  6. serius k??
    ak pernah nmpk antu....pastu dh nmpk trus la tdow...hahaha

    ReplyDelete
  7. serius k??
    ak pernah nmpk antu....pastu dh nmpk trus la tdow...hahaha

    ReplyDelete
  8. mmm seram gak ek kalu tetiba bunyik sesuatu yg menyeramkan...

    ReplyDelete
  9. ishhhh..ngko bior betul..

    kalo aku ler,mati terketaq2 dlm bilik tu..ntah la ape nk jadi dgn anak ke..ape ke..tp kesian pulak kat anak ! mesti mau gi tgk kan!

    ReplyDelete
  10. ieda..katak melompat mane ade bunyiiii

    ReplyDelete
  11. wah! apa yg melompat sebenarnya? Misteri sungguh!

    ReplyDelete
  12. lor..biar betul..pocong kat ruang tamu..isk..

    ReplyDelete
  13. hishh ko ni...wat suspen jerr...bederau darah aku baca...seram beb kalo benda tu

    ReplyDelete
  14. hai kak, imagine lebih sangat tue, hehehe...

    lompat katak takpe kak. jangan lompat parti, bikin sakit ati...

    ReplyDelete
  15. ye ke katak? tak takut/geli kat katak ke ieda? erkkkkk...

    klu sungguh la mende alah tu...wallaweiii sblm fengsan tu camnolah ropernye....

    ReplyDelete
  16. takut weh....lompat2 misteri tu..tgh mlm ni dtg balik tak si poc*** tu...hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014