Tuesday 30 March 2010

SEMPUT LARI SANA SINI

Nice black hijab + abaya + sunglasss!!!! :) Teka yang mana satu aku? Miahaha!! :)



Saya sangat buat-buat sibuk sekarang ini (sambil mata menjeling-jeling bos). Tak sempat nak update blog sebab semalam aku tdo awal, sakit kepala. Entry aku semua aku buat mlm dan auto-publish, so jangan ingat aku ni macam takde keje je, eh....ni tgh taip kat opis ni, takde keje le tu bedah weh! miahahaha!!!


Bos aku bagi keje aku banyak-banyak hari ni, oh! maybe dia jeles tengok aku pakai baju kurung moden hari ni, ala-ala ikut body skit, so dia tak mau kalah, takpe...aku kan baik hati, so...aku nak kena siapkan Cadangan Teknikal dan Kewangan projek ni, tak best...sebab aku takleh nak meroyan kat rumah korang-korang semua.



Tadi bukak kejap, singgah kat umah blogger lain, wah! Nampak banyak 8tv lah! So siapa yang aku sempat klik alhamdulillah...yang tak sempat, nanti aku datang ye....maaf, hari yang sangat sibuk! :)



pssstttt......benci aku jalan jem nak masuk opis hari nim gara-gara parlimen, ape ke hey nyer yob? Terpaksa cari jalan lain nak masuk opis, abang polis terafik terpaksa menerima jelingan manja tajam maut dari aku :)

6 comments:

  1. aisehhh? yg maner kat kamu ieda? hehhehe..

    Mrmm.. ena pun suke wat auto publish kat umah sblm tido.. senang sikit.. sampai opis x yah susah2 nak ngadap jer.. leh settle kan kije opis dulu tp kalo x sempat lambat la n3 menjelma.. ho3x..

    ReplyDelete
  2. kiter datang sini sekalinyer tak dek iklan da....bos jeles sebab dia tak de blog...ajo la dia wat blog...leh tambah pendapatan jugak per

    ReplyDelete
  3. salam eida
    yang napak betis tu adalah anda
    miahhh ha ha..

    ReplyDelete
  4. salam ziarah...susah nak cam gambar kecik

    ReplyDelete
  5. ksian kat abg polis trafik tu.. hehe.. free2 kne jelingn tajam.. =)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014