Wednesday, 24 March 2010

JU-ON HISAP PUTING


Uiks! Anak cina sesat mana pulak dalam blog aku nih? Miahahaah!! Ahad ari tu, nak g umah mak aku, pepagi buta aku dah siap, pastu call papa suh amik, pas amik aku papa berenti kat kedai jap, aku ngan amanda lepak je dalam kereta.


Tetiba pulak ada budak muncul tepi tingkap aku, ingatkan ju-on mana lah tadi, haah...ju-on hisap puting, hahahha!!! Pastu dia tengok je anak aku sambil senyum, aku cakap kat amanda " babai kat abang tu.." Amanda pon babai...pastu anak cina tu senyum, hehehe!!! Comel pulak dengan putingnya di nyot-nyot. Tapi dah beso gajah hisap puting lagi, almaksudnya jongang....jongang....jongang...! Oh Ah Seng jongang! Hehehehe!! Sedap je aku boh nama dia, ;p


Pastu papa masuk kereta, dah nak balik. Pastu aku babai budak tu, pastu dia pon babai sambil senyum. Pastu nenek dia kuar dari kedai... :) Dasat seksi loloi neneknya, aiyakkk! ;p




Amanda merenung jauh, memikirkan kenapalah mak aku ni asik berbelog aje!

* Maaf pic maknyer terpaksa dikaburkan di atas permintaan Amanda, hahahah!! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014